2015/04/25

medjugorie


miała nadzieję, że kiedy wstanie, to już go nie będzie,
gdyż męskie ciało uważa za typowo zjebane, jak również kalekie.
(michał wiśnieski "keine schwanzen und ficken. keine grenzen")
nienawidzi tych o poranku prób złapania się za ręce,
pocałunków obleśnych z nieświeżym oddechem, 
pytań o ulubioną alfabetu literkę, kolejne spotkanie, 
o w pozagrobowe życie oraz ufoludki wiarę.
z jaj zgniłych smaży mu jajecznicę na z własnego pyska pianie,
kwaśnym jadem, solą z oka doprawiając.

czy ma konto na fejsie, pyta ją w pewnym momencie,
na co odpowiada ona jajecznicę na w ażurki talerzyki nakładając: 
weź mi już stąd wypierdalaj z tego kurwa domu
bo mi kurczak odbył sam z siebie wędrówkę wewnętrzną 
przez medjugorię na kolanach z lodówki do piekarnika
żyrandol się wziął automatycznie powiesił
kot mi kurwa umarł na przyśpieszonego raka
a moja sąsiadka co była w ciąży właśnie urodziła bezgłowego dałna

w telewizji mówili, tvn uwaga

więc ja ci, stary, radzę, ty stąd wypierdalaj.
zabieraj wszystkie swoje rzeczy, cepeliowska katarzyna
śpiewa ci piosenkę "chuju nie chce cię znać moje serce, 
me serce jest wszak zajęte" rodowicz maryla, 
jakaś tego typu kowalska katarzyna, krzywonosa justyna
tudzież "wypierdalaj z mego życia" kolumb krzysztof,
fogg mieczysław "mam gwóźdź w sercu,
się odezwę do ciebie, gdy go wreszcie wysram"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz